Tavuk Dünyasın’da İnovasyon Damgası
Reklam

Tavuk Dünyasın'da İnovasyon Damgası

Terracity AVM içindeki Tavuk Dünyası Restoran’da Antalya basınıyla biraraya gelen Mumcu, 2018 yılını değerlendirerek 2019 yılı hedeflerini açıkladı. Tavuk, makarna ve salata denklemiyle müşterilerine protein, karbonhidrat ve liflerle dengeli bir tabak sunduklarının altını çizen Mumcu, bunun sektörde bir ilk olduğunu belirtti.

Tavuk Dünyasın'da İnovasyon Damgası

Terracity AVM içindeki Tavuk Dünyası Restoran’da Antalya basınıyla biraraya gelen Mumcu, 2018 yılını değerlendirerek 2019 yılı hedeflerini açıkladı. Tavuk, makarna ve salata denklemiyle müşterilerine protein, karbonhidrat ve liflerle dengeli bir tabak sunduklarının altını çizen Mumcu, bunun sektörde bir ilk olduğunu belirtti.

Tavuk Dünyasın'da İnovasyon Damgası
21 Aralık 2018 - 00:19 - Güncelleme: 11 Ocak 2019 - 00:33

2012 yılında kurulduktan sonra 6 yıl içinde 43 ilde 173 restorana ulaşan Tavuk Dünyası, 2018 yılında 35 yeni restoran açtı. Hedeflerinin 2019 yılında 50 restoran daha açmak olduğunu belirten Tavuk Dünyası CEO’su Volkan Mumcu, başarılarının arkasında inovasyon olduğunu vurguladı.

Konyaaltı’nda yeni açılan şubesiyle Antalya’daki restoran sayısını 14’e çıkaran Tavuk Dünyası, hızla büyümeye devam ediyor. 2012 yılında kurulduktan sonra Antalya’nın 2013’te yatırım yaptıkları ilk şehirlerden olduğunu bildiren Tavuk Dünyası CEO’su Volkan Mumcu, 6 yılda ülke genelinde 43 şehirde 173 restorana ulaştıklarını bildirdi. Antalya’dan sonra gittikleri Rusya’da da 8 şubelerinin bulunduğunu kaydeden Mumcu, kendilerine 40 ülkeden talep geldiğini bildirdi. Terracity AVM içindeki Tavuk Dünyası Restoran’da Antalya basınıyla biraraya gelen Mumcu, 2018 yılını değerlendirerek 2019 yılı hedeflerini açıkladı. Tavuk, makarna ve salata denklemiyle müşterilerine protein, karbonhidrat ve liflerle dengeli bir tabak sunduklarının altını çizen Mumcu, bunun sektörde bir ilk olduğunu belirtti.

“ANTALYA’YI YATIRIM RADARIMIZDA TUTMAYA DEVAM EDECEĞİZ”

Antalya’daki ilk şubelerini 5 yıl önce Marka Antalya AVM’de açtıklarını hatırlatan Mumcu, Antalya’daki yatırımlara devam ederek restoran sayısını 14’e çıkardıklarını bildirdi. İstanbul’dan sonra en fazla restorana sahip oldukları ilin Antalya olduğunun altını çizen Mumcu, “Restoran sayısında Antalya, İstanbul’dan sonra ikinci sırada ama nüfusa oranla baktığınızda Antalya bir numara. Turizmin olduğu kadar konuk ağırlamanın da başkenti olarak gördüğümüz bu güzel şehrimize yatırımlarımızı hep artırarak sürdürdük. Lezzetli ve keyifli bir yemek molası vermek isteyen herkes Alanya, Manavgat, Kemer ve Antalya’nın merkezi gibi farklı birçok bölgesinde bulunan restoranlarımız sayesinde, ödüllü lezzetlerimizin tadını keyifli bir atmosferde çıkarabiliyor” dedi. Antalya’daki restoranlarında 2018 yılı başından bu yana yaklaşık 1 buçuk milyon Antalyalıyı ağırladıklarını bildiren Mumcu, “Müşterilerimizin markamıza duyduğu sevgi, Antalyalı yatırımcılarımızın da markamıza olan ilgisini artırıyor. Biz de Antalya’daki yatırımlarımızı hız kesmeden sürdürüyoruz. 2019 yılında Antalya’yı yatırım radarımızda tutmaya devam edecek, yatırımcılarımızdan gelen talepleri değerlendirmeyi ve bölgeye yeni restoranlar açmayı sürdüreceğiz” diye konuştu.

 

“RUSYA AÇILIMI ANTALYA’DAN OLDU”

Antalyalı bir yatırımcı sayesinde Rusya’ya da açıldıklarını bildiren Mumcu, “Rusya’da üretim merkezi ve 8 tane restoran açtık. Yıl bitmeden 9’ncu restoranımızı açmış olacağız. 2019 yılı sonuna kadar Rusya’da 20’li restoran sayısına ulaşmış olacağız. Rusya’daki hedefimiz 3 yılda 100 restoranın üzerine çıkmak. Bu potansiyel orada var. Rusya bizim uluslararası arenaya açılan kapımız olacak. Rusya açılımımızın arkasında Antalya’nın payı var. Antalya’da restoranlarımıza gelen müşterilerimizden aldığımız geri bildirimler sonrasında Antalyalı bir girişimcimizin ilk restoranı orada açmasıyla Rusya sürecimiz başladı” dedi.

 

“HIZLA AMA SAĞLIKLI BÜYÜYORUZ”

Tavuk Dünyası’nın en hızlı büyüyen markalardan olduğunu belirterek şuanda 40 ülkeden talep aldıklarını bildiren Mumcu, sözlerini şöyle sürdürdü:

“Tavuk Dünyası bugün kendi liginin bir numarası. Şuanda 40 ülkeden talep var. Biz işe ticari baksak, her ülkeye franchising vererek ciddi bir gelir sağlayabiliriz. Biz, hızlı büyüyoruz ama sağlıksız büyümüyoruz. Yurt dışında herhangi bir ülkeye gireceksek o ülkenin önemli oyuncusu olabilecek potansiyeli görüyorsak girmek istiyoruz. Hollanda, Çin ve Almanya’da restoranlarımız vardı, hepsini kapattık. Biz işimizi doğru yapmak istiyoruz. Girdiğimizde üretim merkezimizle, kendi ekibimizle ciddi yatırım yaparak gelecek 5 yılı planlamak istiyoruz. Kuzey Afrika ve Körfez ülkeleriyle ilgileniyoruz. Almanya ve Amerika’yı düşünüyoruz.”

konyaalti-antalya-gorsel-6.jpg

2019 HEDEFİ 50 YENİ RESTORAN

Türkiye genelinde 173 restoran sayısına ulaştıklarını ifade eden Mumcu, her yıl büyümeye devam ettiklerini söyledi. 2016 yılındaki yaklaşık 200 milyon liralık ciroyu 2017’de 340 milyon liranın üzerine taşıdıklarını bildiren Mumcu, 2018’i ise yüzde 50’nin üzerinde bir büyümeyle kapatacaklarını ifade etti. 2018’de yıl sonuna kadar 35 yeni restoranı açmış olacaklarını bildirerek 2019’da da aynı hızla büyümeye devam edeceklerini dile getiren Mumcu, 50 yeni restoran açmayı planladıklarını kaydetti.

 

“AYLIK 2 MİLYON MÜŞTERİ AĞIRLIYORUZ”

Kısa sürede sektöre yön veren bir marka haline gelmekten gurur duyduklarını vurgulayan Mumcu, “Müşterilerimizin bize olan ilgisi bu yıl da artmaya devam etti. Artık ayda 2 milyon müşteriyi ağırlıyoruz. Bu her geçen gün artıyor. Rusya’dakilerle birlikte 2 bin civarında çalışanımız var” ifadelerini kullandı.

 

“BAŞARININ SIRRI İNOVASYON”

Ürün geliştirmeyi Ar-Ge merkezi sayesinde gerçekleştirdiklerini kaydeden Mumcu, şunları dile getirdi:

“İstanbul’da 4 bin metrekarelik bir üretim merkezimiz var. Ankara’da da Avrupa standartlarının üzerinde bir üretim merkezini hayata geçireceğiz. Ürünlerimizin arkasında inovasyon var. Tavuk Dünyası’nın başarısının arkasında önemli bir inovasyon çalışması bulunuyor. Lezzet ve yumuşaklıkta sosumuz ve 12 ila 14 saat arasındaki marinasyon önemli. Yerinden alınmış baharatları kullanıyoruz. Tavukları tedarikçilerimizden derisiz ve kemiksiz olarak temin ediyoruz. Ciddi biri kalite kontrolden geçiriyoruz. Piyasadaki en iyi denetim yapan şirketlerden birisiyiz. Bizim operasyonlarımızın yüzde 15’i kendimizin, yüzde 85’i franchising. Restoranlarımız her ay minimum 2 kontrolden geçer. Başka şirketlere kendimizi kontrol ettiririz. Hem gizli müşteri gider hem de bölge yöneticilerimiz ayda 4 defa restoranlarımızı ziyaret eder.”

 

“YATIRIMCILAR İÇİN ALTIN YUMURTLAYAN TAVUK”

Tavuk Dünyası’nın yatırımcılar için altın yumurtlayan tavuk olduğunu söyleyen Mumcu, “Çünkü yatırımcılar, yaptıkları yatarımı 4 yılın altında amorti ediyor. Yatırım 800 bin ila 1 milyon arasında değişiyor. Çok küçük ise 600 bin liraya falan açılıyor. Herkesin küçüleceğiz dediği 2019 yılında biz kendimize 50 yeni restoran hedefi koymaya cesaret ediyoruz. Hem yatırımcılarımıza hem de müşterilerimize güveniyoruz” diye konuştu.

YORUMLAR

  • 0 Yorum