banner102
27 Mayıs 2017 Cumartesi

Denize düşen dev Türk Bayrağını polis memuru böyle sırtladı

CLK Akdeniz Elektrik Perakende Satış A.Ş Genel Müdürü Halit Bakal

10 Temmuz 2016, 00:38
CLK Akdeniz Elektrik Perakende Satış A.Ş Genel Müdürü Halit Bakal
Akdeniz Gazetesi Röportaj
  CLK Akdeniz Elektrik Perakende Satış A.Ş Genel Müdürü Halit Bakal,  yaptıkları kampanyaları, müşteri memniyeti için 3 yılda yapılan değişiklikleri  Voyn Dergisine açıkladı.

 

- 2013 yılında özelleşerek CLK Akdeniz Elektrik Perakende Satış A.Ş adını alan şirketinizde 3 yıllık süreçte ne gibi değişikler oldu?

- Şirketi devraldığımız 2013 yılı Mayıs ayında abone sayımız 1 milyon 470 bindi. Her yıl yaklaşık 75 bin kişi yeni abonelik alıyor. Diğer bir ifade ile her yıl Antalya’nın Serik İlçesi’nin abone sayısı kadar yeni abonelik alınıyor. 2016 yılının ilk altı ayına baktığımızda abone sayımız 1 milyon 700 bin civarında. Şirketi devraldığımızda abonelerimizle birebir iletişim kurabileceğimiz sadece 1 adet Müşteri Hizmetleri Merkezimiz (MÜHİM) vardı. Abonelerimizin değerli zamanlarını onlara geri vermek adına pek çok çalışma yapıldı. Yaptığımız çalışmalar sayesinde bugün 15 dakikadan uzun süren bir abonelik işlemimiz kalmadı. Şu an sorumlu olduğumuz bölgede (Antalya - Isparta – Burdur ) 46 noktada Müşteri Hizmetleri Merkezimiz (MÜHİM) var. Ayrıca N Kolay Ödeme Bayileri açıyoruz. Şu anda 43 noktaya ulaştık. Müşteri Hizmetleri Merkezleri’nde (MÜHİM) yapılan tüm işlemler N Kolay İşlem Merkezleri’nde de yapılabiliyor. Antalya merkezde şu anda 6 noktada Müşteri Hizmetleri Merkezi (MÜHİM), 28 noktada ise N Kolay İşlem Merkezi olmak üzere toplam 34 noktada hizmet sunuyoruz.



 Müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarımızı özetleyecek olursak;

-46 adet Müşteri Hizmetleri Merkezi (MÜHİM),

-43 adet N Kolay Ödeme Noktası,

- 234 adet Banka ve PTT şubeleri ile birlikte abonelerimize hizmet verilmektedir.

- Abone bilgilerini koruma ve güncellemeye yönelik Dijital Arşiv çalışması yapılmıştır.

- Cep – Web Şube ve diğer mobil uygulamalar (borç sorgulama- online işlemler) geliştirilmiştir.

- Abonelerimize fayda sağlayacak pek çok kampanya ve yeni tarife yapısı oluşturulmuştur.

Müşterilerinizin talepleri nelerdir?

ilk devraldığımız zaman işlem sürelerinin uzun sürdüğünü bunu kısalmasını istediklerini söylüyorlardı. Müşteri Hizmetleri merkezlerini artırarak bu sorunu çözdük. Çağrı merkezine ulaşamadıklarını ifade ediyordu müşterilerimiz.Onun içinde çalışmalar yaptık Akdeniz Elektirk ile Clk Elektirk çağrı numaralarını ayırdık. 186 nolu numarayı arayarak kesinti, arza, aydınlatma gibi bilgilere ulaşabilyorlar. Parekentenin ise 0850 226 07 07 abonelik sözleşmeleri, indirimli elektrik satışları, tarifelere kadar bir çok bilgiye ulaşabiliyorlar.

Kampanyalarınızdan bahseder misiniz?

-CLK Akdeniz Elektrik Perakende Satış A.Ş olarak abonelerimize 4 yeni tarife sunuyoruz. Türkiye’de abonelerine en fazla alternatif tarife sunan elektrik perakende satış şirketi olmanın gururunu yaşıyoruz.

Abonelerinin ihtiyaç ve tüketim alışkanlıklarına göre tarife seçeneği sunan ilk ve tek şirketiz. Size tarifelerimizden kısaca bahsetmek isterim.

·         Dört ayrı paketten oluşan “Enerjim Sigortalıyor” tarifesiyle abonelerimize farklı sigorta seçenekleri sunuyoruz. Bu paketler şu şekildedir:

o   İlk paketimizde yıllık 3.600 – 10.000 kWh arası elektrik tüketimi yapan mesken abonelerimize konut asistans hizmeti hediye ediyoruz. Bu paketle abonelerimiz çilingir, ambulans, su ve elektrik tesisatı gibi ihtiyaçlarını yılda iki defa 150 TL’ye kadar ücretsiz karşılayacak ve konutları ile ilgili diğer asistanlık hizmetlerinden faydalanabilecek. 

o   İkinci paketimizde yıllık 10.000 kWh ve üzeri tüketim yapan mesken abonelerimize konut asistans hizmeti ve 5.000 TL prim ödemeli ferdi kaza sigortasını birlikte hediye ediyoruz.

o   Üçüncü paketimizde yıllık 3.600 – 10.000 kWh arası tüketim yapan kurumsal abonelerimize 5.000 TL prim ödemeli ferdi kaza sigortası hediye ediyoruz.

o   Dördüncü ve son paketimizde ise 10.000 kWh ve üzeri tüketim yapan kurumsal abonelerimize 10.000 TL prim ödemeli iş yeri sigortası hediye ediyoruz.

·         “Enerjim Zamsız” tarifesiyle abonelerimiz sözleşme süreleri boyunca, Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu’nun (EPDK) , elektrik birim fiyatlarında yılda dört kez yaptığı değişikliklerden etkilenmeyecek.

·         Enerji sektöründe ilk kez uygulanan “Enerjim Akıllı” Tarifesi ile Akdeniz Bölgesi’nin iklimsel özellikleri nedeniyle yoğun elektrik tüketilen aylarda (Kasım, Aralık, Ocak, Temmuz ve Ağustos) diğer aylara göre 4 kat daha fazla indirim hakkı sunuyoruz.

·         Son tarifemiz olan “Enerjim İndirimli” tarifesi ile abonelerimize elektrik tüketim miktarlarına göre değişen oranlarda indirim veriyoruz.


*Elektrik abonelerinin hizmet alacağı firmayı seçme hakkı var. Son bir yılda abone kaybı yaşadınız mı? Rakamsal veri paylaşabilir misiniz?

- Akdeniz Bölgesi’nde 106 firma elektrik satış hizmeti veriyor. Elbette serbest tüketici hakkı olan aboneler elektrik tedarik edeceği firmayı seçebilir. Biz CLK Akdeniz Elektrik olarak, bölgedeki 1.7 milyon abonemize elektrik tedariki sağlıyoruz. Abone kaybımız yok aksine artışımız var. Tüm vatandaşlarımıza tedarikçi firmalarını seçmeden önce mutlaka sözleşmelerini okumalarını iletmek isterim.  Sözleşme imzaladıktan sonra ciddi mağduriyetler yaşayan çok vatandaşımız var.

*TEDAŞ zamanındaki arşivler güncelliğini koruyor mu? Şu anda arşiv sisteminiz ne aşamada?

- 1 milyon 700 bin abonemizin evrağını, 95 kişilik özel bir ekiple, üç vardiya şeklinde, 9 ay süre ile aralıksız çalışma yaparak, başarılı bir şekilde dijital ortama aktardık. Abonelerimizin belgelerini düzenlemek ve arşivlemek adına 26 milyon 575 bin evrak taraması yapıldı. Arşiv binamız abonelerimizin bilgi güvenliği için 7 gün 24 saat güvenlik kamerasıyla izlenmektedir. Bu süreçte abonelerimizin bilgilerini de mümkün olduğu kadar güncelledik. Ancak hala bilgileri güncellenmesi gereken abonelerimiz de mevcut.

* CLK Akdeniz Elektrik olarak 3 yıllık süreçte hedeflediğiniz noktada mısınız?

- Bizim için her şeyden önce abonelerimizin memnuniyeti geliyor. Abonelerimizin fatura ödeme ve abonelik işlemlerinde zamanlarını harcamadan onlara en kısa sürede hizmet sunmak, en büyük hedefimizdi.  Biz üç yılda hedeflediğimiz noktaya geldik, Ancak bu konuda her zaman daha iyisini hedeflememiz gerektiğini biliyoruz ve bu nedenle abonelerimize fayda sağlayacak uygulamalarımızı geliştirerek devam ettireceğiz.

3 yıl içinde elektriğe ne kadar zam geldi?

3 yıl için de elektriğe gelen zam enflasyon oranın yarısı yani 3 yılda ki toplam %15 civarında bir zam oranıdır.

 

* Son olarak VOYN okuyucularına söylemek istedikleriniz nelerdir?

- Öncellikle CLK Akdeniz Elektrik olarak, abonelerimizin hızlı ve güvenli hizmetimizden kesintisiz yararlanabilmeleri, çeşitli kampanya ve fırsatlarımızdan anında haberdar olabilmeleri adına, abonelik bilgilerini güncellemelerini öneriyorum. Abonelerimiz bilgilerini Müşteri Hizmetleri Merkezlerimiz (MÜHİM) veya mobil uygulamamız aracılığıyla güncelleyebilir. Abonelerimizden başkasının adına olan bir abonelikte tüketim yapmamalarını; yani usulsüz elektrik kullanmamalarını özellikle rica ediyorum. Elektrik tükettikleri yerin aboneliğini kendi adlarına almalarını öneriyorum. Ayrıca abonelerimizin abonelik ve fatura bilgilerine rahatça erişebilmeleri adına cep şube ve web şube uygulamalarından yararlanmalarını tavsiye ederim.

 

 

 

 

    Yorumlar

HAVA DURUMU
Görüntülemek istediğiniz ili seçiniz:
NAMAZ VAKİTLERİ
Görüntülemek istediğiniz ili seçiniz:
banner127
SPOR TOTO SÜPER LİG
Tür seçiniz:
e-gazete
  • Antalya Haber - Antalya Güncel - Antalya Son Dakika - Akdeniz  son dakika  - Akdeniz Haber - 27 Ocak 2016
KARİKATÜR
SENDE YAZ
Ziyaretçi Defteri
Ziyaretçi Defteri

Siz de yazmak istemez misiniz?

Ziyaretçi Defteri
ARŞİV
Günlük Dözviz Kurları Araçları Dailyforex.com tarafından sağlanmaktadır.